8 Women's day wishes:


1. The willingness to listen,
the patience to understand,
the strength to support,
the heart to care & just to be there...
that is the beauty of a lady!
Happy Women's Day!
سننے کے لئے رضامندی ، سمجھنے کے لئے صبر، سہارا دینے کے لئے طاقت ، نگہداشت کرنے کے لئے دل اور ساتھ دینے کے لئے، یہی خوبصورتی ہوتی ہے ایک عورت کی ، یوم خواتیں مبارک!

2. Happy Women’s Day!
Wishing you a day as beautiful as you are!
یوم خواتیں مبارک، اتنا خوبصورت دن جتنی خوبصورت تم ہو !

3. Just wanted to thank you from bottom of my heart for all things you do! Happy Women's Day!
 اپنے دل کی گہرائی سے آپ کا شکریہ ادا کرنا چاہتا تھا ان سب کے لئے جو تم کرتی ہو ! مبارک ہو  یوم خواتین!

4. Wishing you a day that’s just like you… really special! Happy Women's Day!
نیک تمنائیں آج کے دن کے لئے جو تمہاری طرح ہے .. بلکل خصوصی ! یوم خواتین مبارک ہو !

5. What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us. You are an inspiration to me!
جو ہمارے سامنے ہیں اور جو ہمارے پیچھے ہے وہ بلکل چوٹی چیزیں ہیں بمقابلے جو ہمارے اندر ہے - تم میرے لئے ایک مثال ہو!

6. You are a part and parcel of my life! Thank you for being there! Happy Women's Day!
تم میری زندگی کا ایک اہم  حصہ ہو ! وہاں ہونے کے لئے آپ کا شکریہ! مبارک یوم خواتین!


7. Happy Women's day to the most special woman in my life! You have given me the best of all things! I love you!
میری زندگی میں سب سے خاص عورت کو  یوم خواتین مبارک ہو ! تم نے مجھے ہر بہترین چیز دی  ہے! میں تم سے محبت کرتا ہوں!

8. Wishing you a day full of love, smiles and hugs. Happy Women's day! :)
:)امید کرتا ہوں آپ کا دن محبت، مسکراہٹ اور چاہت سے بھرا ہو! یوم خواتین مبارک ہو !

1 comment:

  1. Hi,
    Happy Women's Day to all. Here you will get more shayari for women's day.

    ReplyDelete